Cvičíte? Cvičte jako královny!

22.02. 2019 • Zdraví 36x

Toužíte po dokonalé postavě, ale nevíte, jak na to? Jdete do fitka poprvé a bojíte se, že vám to dlouho nevydrží? Nevěšte hlavu – i ve fitku se můžete cítit jako královna, a když se budete cítit skvěle, půjde vám to samo.

Jak začít?

Posiloven existuje hned několik typů a každá může být vybavena jinými druhy strojů. Zjistěte si, co nejvíc podrobností. Udělejte si jasno v tom, které fitko je pro vás to pravé. Vyzkoušejte například zkušební lekci, než si koupíte permanentku na půl roku. A v neposlední řadě – nechte si poradit od trenéra, jak nejlépe dosáhnout výsledků, které si představujete a jakými cviky byste měla začít. Přetížení nevhodnými cviky, které jsou hned na začátku příliš náročné, by vás mohlo jen demotivovat. Nedávejte si přehnaně vysoké cíle.

Co si vzít s sebou?

Čisté tenisky s bílou podrážkou, sportovní podprsenku, dámské sportovní hodinky, ručník, hygienické ubrousky, sprchový gel, deodorant, svěží parfém a oblečení, ve kterém se vám bude dobře pohybovat.

Krásná za všech okolností

Nepotřebujete make-up, rtěnku, ani dokonalý účes. Make-up je při sportu spíše nevítaným společníkem. Vystačíte si s jednoduchým copem a balzámem na rty. Hlavní je zejména vaše pohodlí. To však neznamená, že pohodlné oblečení nemůže být stylové a pečlivě sladěné. Pořiďte si oblečení, které se vám bude líbit. Vaši motivaci to jedině posílí a určitě vám to pobyt ve fitku zpříjemní. A nezapomeňte ani na dámský parfém, který vám dodá sebevědomí a jistě přijde vhod. 

Cvičení samo nestačí

Jezte zdravě a vychutnávejte si to. Nezajídejte stres. Místo čokolády si raději dejte čerstvé jablko nebo ořechy. Správný jídelníček je nezbytný. Kupujte si kvalitní a výživné potraviny, pijte hodně vody a omezte konzumaci alkoholu, cukru a smaženého jídla. Nebo ještě lépe – úplně je vyřaďte ze svého jídelníčku. Jezte teplé zeleninové polévky, které vás nasytí. Dbejte na dostatek rostlinných a živočišných bílkovin a zdravých tuků. Dejte přednost jídlu bez umělých dochucovadel. Zeleninu můžete jíst nepřetržitě, na nadměrnou konzumaci ovoce si ale dejte pozor, protože obsahuje větší množství cukru (například džemy, marmelády nebo sušené ovoce se příliš nedoporučují). Všímejte si energetických hodnot potravin.

Člověk by měl sníst 5 až 6 jídel denně, takže nezapomínejte jíst pravidelně. Vynechávejte však pečivo, bílou rýži nebo koblihy. Nejlepší je žitné pečivo, celozrnná mouka a obilné vločky.

Hubnutí nemusí být složité, ale nic se nemá přehánět

Poměrně oblíbená je takzvaná proteinovádieta. Ta bývá považována za spolehlivý způsob, jak snadno a rychle zhubnout. Také má pomoci udržovat vaši imunitu. Podle odborníků skutečně účinná je, musíte si však při ní dát pozor na některá zdravotní rizika – ani příjem bílkovin se totiž nesmí překročit. Ideální bude, když se o tom pobavíte s výživovým poradcem, který vám pomůže sestavit jídelníček přímo na míru.

A pokud se nesnažíte zhubnout do plavek, dopřejte si alespoň očistu organismu. Tu totiž čas od času potřebuje každý. Jarní detox pomůže pročistit nejen vaše tělo, ale i mysl.

S čistým tělem a čistou myslí se jednoduše nemůžete cítit špatně! A když se cítíte dobře, hned vám to sluší mnohem víc.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Googlu

Další zajímavé články
Nej online hry
Bubble Glee online hraRise of Atlantis online hraMahjong Alchemy online hraSara Super Spa online hraSnail Bob 2 online hraPersonal Shopper 2 online hraLady Gaga Celebrity Makeover online hra