Guess s nádechem luxusu

14.02. 2017 • Krása 492x

Americká módní značka Guess na začátku osmdesátých let, kdy vznikla, působila jako zjevení. Módní průmysl byl tak trochu stereotypní. Oblečení značky Guess se zapsalo do dějin a do mysli zákazníků zejména díky zcela inovativním a opravdu nezapomenutelným reklamním kampaním. Módní historie značky Guess sahá do konce sedmdesátých let, kdy se z Francie do Ameriky tehdy přestěhovali čtyři židovští bratři, kteří byli původem z Maroka. Tito bratři Marcianové v roce 1981 v Kalifornii založili módní tuto značku. Spojení známé francouzské elegance a k tomu naprosto nekonvenčního západního stylu tak rozjelo módní business na plné obrátky a dalo vzniknout nevšední nové módní ikoně. Prvním obrovským úspěchem byly asi vysoce kvalitní džíny Marilyn. Vyprodaly se během pár hodin poté, co se objevily jako novinka na pultech obchodního řetězce Bloomingdale´s.

Guess pak slavně započala svou obrovskou reklamní kampaň rok po svém založení. V roce 1985 předvedla známé černobílé fotografie, které se pak navždy staly legendou a získaly si pro tuto značku kromě celé řady ocenění Clio Awards také bohatý věhlas a rozšíření klientely. Mezi známé tváře značky patří známé supermodelky jako naše Eva Herzigová, Claudia Schiffer a Laetitia Casta. Například džínové oblečení značky Guess proslavil také film Zpátky do budoucnosti z roku 1985, hlavní roli hrál Michael J. Fox. V devadesátých letech vzniklo nové oddělení Guess Home, které nově představilo velmi originální a vysoce kvalitní ložní prádlo. Tato devadesátá léta však pro značku znamenala také úpadek.

Byl zažehnán v roce 2000, kdy značka Guess přišla s novým stylem a lookem. Nová reklamní kampaň se stala mnohem více sexy a zaujala tak opravdu mnoho mladých lidí. Značka Guess, jak ji známe, dnes začala vznikat v roce 2004, kdy oslavila 20 let své kolekce luxusních hodinek. Vznikla také nová kolekce skvělých doplňků, které zaznamenaly obrovský úspěch a rozšíření značky. Takto Guess vytvořila novou kolekci, která byla i finančně dostupná širší veřejnosti. Ta byla exkluzivně prodávaná v outletech značky. Představena byla i první rozšíření této značky o řadu zajímavých doplňků a speciální dámské módy pod již známým názvem Marciano. Rok 2005 dal vzniknout i parfémům. Na jaře se objevila první vůně Guess for Women a o rok později v létě i pánská vůně Guess for Men. Sortiment obohatilo i dětské oblečení. Vedle amerických poboček má značka obchody po celém světě. V roce 2007 se objevil také nově koncept G by Guess, který je zaměřený na mladé ženy a dívky s přijatelnými cenami. Nyní se značka zaměřuje na celou řadu módních doplňků jako kabelky a šály nebo oblečení.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Googlu

Další zajímavé články
Nej online hry
Bubble Glee online hraRise of Atlantis online hraMahjong Alchemy online hraSara Super Spa online hraSnail Bob 2 online hraPersonal Shopper 2 online hraLady Gaga Celebrity Makeover online hra